Nova istraživanja Kasperski, svetskog lidera u oblasti ciber-bezbednosti, otkrivaju dinamičan trend u prihvatanju kriptovaluta od strane gejmera. Prema rezultatima, gejmeri predvode put ka normalizaciji kriptovaluta, a strah od njih postaje prošlost.
Strah od kriptovaluta:
Istraživanje pokazuje da 81% gejmera već poseduje digitalnu valutu, a 55% opisuje sebe kao „veoma upućene“ ili „izuzetno upućene u kriptovalute“. Ovo otkriva značajan porast u prihvatanju kriptovaluta u gejmerskoj zajednici.
Upečatljivo je otkriće da se jaz u znanju o kriptovalutama između polova smanjio od 2022. godine. Dok je prošle godine samo 41% žena smatralo da zna mnogo o kriptovalutama, taj broj se sada povećao na 46%. Gejmeri, koji čine 81% anketiranih, posebno se ističu kao izuzetno upućeni u svet kriptovaluta.
Prema rezultatima studije, skoro polovina svih ispitanika veruje da će kripto plaćanja postati uobičajen izbor za online kupovinu (44 odsto), a 40 odsto bi ih više koristilo kada bi im se pružilo više mogućnosti. Osim što je većini (87 odsto) zgodno da plaćaju digitalnim novcem online, većina ispitanika (86 proceanta) se čak oseća komforno da na isti način plaća u fizičkoj prodavnici.
Gejmeri su, naravno, skloni kupovini predmeta kao što su video-igre (65 odsto), kao i predmete i nadogradnje u igri (47 proceanta), ali 54 odsto će ih koristiti i za kupovinu gejmerske opreme poput specijalnih tastatura – na primer, možete kupiti posebne volane, ručice menjača i pedale za trkačke igre. Mnogi koriste kriptovalute za kupovinu odeće (46 odsto) i namirnica (38 odsto).
Zanimljivo je da su, ipak, manje spremni da kriptovalutama kupe predmete izuzetno visoke vrednosti kao što su kuća (24 odsto) ili automobili (31 procenat).
Skoro polovina ispitanika veruje da će kriptovalute postati uobičajen način za onlajn kupovinu (44%), a 40% bi ih koristilo češće kada bi bilo više opcija. Od svih potrošača, 38% bi koristilo kriptovalute za kupovinu namirnica. Ove statistike demonstriraju veru potrošača da su kriptovalute budućnost plaćanja i kupovine.
Gejmeri su pokazali osobit interes u korišćenju kriptovaluta za kupovinu video igara (65%) i opreme kao što su specijalne tastature (54%). Jednako je interesantno da 46% koristi kriptovalute za kupovinu odeće, dok 38% razmatra kupovinu namirnica putem kriptovaluta.
Iako je prihvatanje kriptovaluta u porastu, 43% ispitanika i dalje vidi velike oscilacije vrednosti i prevare kao glavne rizike. Taj strah, za sada, drži 15% ispitanika da ne koriste kriptovalute iz straha da ih ne zaštite adekvatno.
Ovo istraživanje svedoči o promenama u odnosu potrošača prema kriptovalutama i otkriva potencijal za transformaciju načina na koji se obavljaju transakcije i kupovina u budućnosti.