Нова истраживања Касперски, светског лидера у области цибер-безбедности, откривају динамичан тренд у прихватању криптовалута од стране гејмера. Према резултатима, гејмери предводе пут ка нормализацији криптовалута, а страх од њих постаје прошлост.
Страх oд криптовалута:
Истраживање показује да 81% гејмера већ поседује дигиталну валуту, а 55% описује себе као „веома упућене“ или „изузетно упућене у криптовалуте“. Ово открива значајан пораст у прихватању криптовалута у гејмерској заједници.
Упечатљиво је откриће да се јаз у знању о криптовалутама између полова смањио од 2022. године. Док је прошле године само 41% жена сматрало да зна много о криптовалутама, тај број се сада повећао на 46%. Гејмери, који чине 81% анкетираних, посебно се истичу као изузетно упућени у свет криптовалута.
Према резултатима студије, скоро половина свих испитаника верује да ће крипто плаћања постати уобичајен избор за онлине куповину (44 одсто), а 40 одсто би их више користило када би им се пружило више могућности. Осим што је већини (87 одсто) згодно да плаћају дигиталним новцем онлине, већина испитаника (86 процеанта) се чак осећа комфорно да на исти начин плаћа у физичкој продавници.
Гејмери су, наравно, склони куповини предмета као што су видео-игре (65 одсто), као и предмете и надоградње у игри (47 процеанта), али 54 одсто ће их користити и за куповину гејмерске опреме попут специјалних тастатура – на пример, можете купити посебне волане, ручице мењача и педале за тркачке игре. Многи користе криптовалуте за куповину одеће (46 одсто) и намирница (38 одсто).
Занимљиво је да су, ипак, мање спремни да криптовалутама купе предмете изузетно високе вредности као што су кућа (24 одсто) или аутомобили (31 проценат).
Скоро половина испитаника верује да ће криптовалуте постати уобичајен начин за онлајн куповину (44%), а 40% би их користило чешће када би било више опција. Од свих потрошача, 38% би користило криптовалуте за куповину намирница. Ове статистике демонстрирају веру потрошача да су криптовалуте будућност плаћања и куповине.
Гејмери су показали особит интерес у коришћењу криптовалута за куповину видео игара (65%) и опреме као што су специјалне тастатуре (54%). Једнако је интересантно да 46% користи криптовалуте за куповину одеће, док 38% разматра куповину намирница путем криптовалута.
Иако је прихватање криптовалута у порасту, 43% испитаника и даље види велике осцилације вредности и преваре као главне ризике. Тај страх, за сада, држи 15% испитаника да не користе криптовалуте из страха да их не заштите адекватно.
Ово истраживање сведочи о променама у односу потрошача према криптовалутама и открива потенцијал за трансформацију начина на који се обављају трансакције и куповина у будућности.