Нова ознака чини кристално јасним када креатор на ТiкТоk-u објави садржај генерисан вештачком интелигенцијом, чак и са друге платформе. ТiкТok је у четвртак објавио да аутоматски означава такав садржај, чак и ако су корисници отишли на сајтове као што су ОpenAI, Google или Microsoft, да би га направили.
АI садржај
Почевши од четвртка, ТикТок jе аутоматски ставиo ознаку „генерисано вештачком интелигенцијом“ на АI слике и видео записе других технолошких компанија, као што је фотографија направљена помоћу Adobe Firefly-a. Сви глобални корисници ТикТок-а видеће промену у наредним недељама.
Власници компанија који користе апликацију да привуку или повећају број пратилаца сада ће имати гледаоце који ће моћи да виде „генерисано вештачком интелигенцијом“ ако објављују АI садржај. Ово би могло да им помогне да искористе АI трендове или да свој бренд учине другачијим од осталих.
Ознака би такође могла да помогне гледаоцима да разликују АI deepfakes који користе нечију личност или глас и стварне људе, пише Entrepreneur.
ТикТок je прва платформа која је ово урадила
ТikТok-оvе аутоматске ознаке за садржај „генерисан вештачком интелигенцијом“ су значајне јер ће први пут платформа друштвених медија унакрсно проверити АI садржај са другим великим технолошким компанијама користећи универзални стандард. Гигант ће користити технологију за проверу садржаја „Коалиције за доказивање порекла и аутентичности“, коју су Adobe и Microsoft заједно основали.
ТикТок је прва платформа друштвених медија која подржава означавање АI садржаја. Једна је од 20 технолошких компанија које су раније ове године потписале обећање да ће спречити мешање у изборе користећи вештачку интелигенцију.
Ознака за више платформи подстиче TikТok-ov вишемесечни напор да разликује садржај створен помоћу АI од људског дела. ТikТok је замолио креаторе да сами означе АI садржај и почео је да тестира аутоматске ознаке почевши од септембра.
ТикТокери који користе уграђене АI алате на платформи већ добијају печат „генерисан АI“ на својим видео записима.
Гигант се суочава са потенцијалном забраном у САД, где има рок до јануара 2025. да се одвоји од своје матичне компаније ByteDance, или ће бити уклоњен из продавнице апликација. Платформа има 170 милиона корисника у САД.