Kako automobilska industrija nastavlja da napreduje ka održivim rešenjima, MAHLE, vodeći nemački brend i globalni dobavljač, pravi značajne korake u tehnologiji motora na vodonik.
Kompanija je nedavno najavila svoju spremnost za masovnu proizvodnju motora na vodonik, što predstavlja ključni trenutak u prelasku na ekološki prihvatljiviji transport. Sa nizom već osiguranih narudžbina, MAHLE je spreman da igra ključnu ulogu na tržištu vozila na vodonik.
Vodonik kao rešenje za klimatske promene
Nedavno su automobilske kompanije i proizvođači motora počeli da istražuju rešenja na bazi vodonika kako bi ispunili ključne ciljeve u vezi sa klimatskim promenama.
Iako su električna i plug-in hibridna vozila značajno napredovala ka postizanju tih ciljeva, industrija shvata da potrošačima treba širok spektar održivih rešenja koja su i pristupačna i efikasnija kako bi se ubrzao proces dostizanja održivih rezultata.
Saradnja sa DEUTZ-om: Ključni korak za komercijalna i specijalizovana vozila
MAHLE je dobio niz narudžbina od nemačkog međunarodnog proizvođača motora sa unutrašnjim sagorevanjem, DEUTZ-a (legendarni „Dajc“), za motore na vodonik koji će se koristiti u vozilima do kraja 2024. godine.
Ovi motori su planirani da se koriste ne samo u privatnim vozilima, već i u poljoprivrednim i građevinskim mašinama. Tehnologija vodonika privukla je posebnu pažnju u projektima teških vozila.
Perspektive vodonika u komercijalnom sektoru
„Vodonik vidimo kao važan temelj za održivu mobilnost, posebno u sektoru komercijalnih vozila. Ovaj projekat sa DEUTZ-om je prekretnica koja pokazuje da pored elektrifikacije postoje i drugi tehnološki načini za postizanje klimatske neutralnosti“, izjavio je Arnd Franz, predsednik uprave MAHLE-a i generalni direktor.