Криптовалуте су освојиле и луксузне брендове, који све више прихватају плаћања у криптовалутама попут биткоина и етериума.
Луксузни трговци на мало све више прихватају плаћања криптовалутама како би привукли имућне купце упућене у технологију и искористили историјски пораст вредности биткоина. Овај тренд означава значајан помак јер робне марке истражују иновативне методе плаћања како би остале конкурентне и привукле млађу, имућну клијентелу.
Француска луксузна робна кућа Принтемпс недавно је сарађивала са криптоберзом Бинанс и финтех компанијом Lyzi како би прихватила уплате у биткоин-у и етхереуму, поставши прва робна кућа у Европи која је то учинила. Било је доста позива и то је изазвало интерес, рекао је Давид Princay, председник подружнице Бинанце Франце. Потврдио је разговоре са другим луксузним маркама који су у току, преноси Ројтерс.
С.Т. Дупонт планира исто тако увести крипто плаћања на две локације у Паризу пре празничне сезоне. Слично томе, компанија Virgin Voyages почела је прихватати биткоин за врхунску годишњу пропусницу за крстарење у вредности од 120.000 долара. Ови потези одражавају растући интерес међу луксузним компанијама за искориштавање богатства које покреће криптотржиште.
Изазови усвајања криптовалута
Међутим, упркос великом замаху, криптовалуте се суочавају с изазовима попут високе волатилности и регулаторног надзора, што ограничава њихову широку примену. Трговци на мало често претварају крипто плаћања у фиат валуте (прави новац) како би смањили ризике. Економски аналитичари примећују да су већини потрошача и даље довољне традиционалне опције плаћања попут ПејПала. Ипак, власници дигиталне имовине све више су привучени луксузним куповинама као начином диверзификације својих портфолија.
Понуда плаћања криптовалутама може бити начин да се компаније брендирају као иновативне, а не као „стари загушљиви бренд“, каже Ендрју Онил, водећи аналитичар дигиталне имовине у америчкој компанији за кредитни рејтинг С.