Топлота постаје током велики летних врућина велики проблем за власнике аутомобила током лета, јер утиче на перформансе аутомобила и камиона.
Топлота може имати изузетно негативан утицај на ваш мотор, клима уређај, гуме и друге делове аутомобила или камиона.
Овај водич који доноси „Fuel and Friction“ ће вам пружити увид у потребне рутине одржавања које требате следити пре него што кренете на пут и открити који делови су најосетљивији на топлоту.
Моторно уље
Топлота смањује вискозност моторног уља, чинећи некад густо моторно уље тањим.
Ово може бити чест узрок кварова мотора лети.
Најбоље је променити моторно уље пре љета. Осигурајте да замените мање вискозно уље с вискознијим алтернативама.
Напуните га до ознаке „MAX“ kako бисте уживали у сталној заштити током лета.
Гуме
Гуме такође доживљавају топлотну експанзију током летних месеци.
Када се загрију и прошире, долази до повећавања притиска у гуми.
Ако возач не прати стално притисак у гумама, она може набубрити и пући на цести.
Акумулатор
Током лета, екстремна топлота утиче на акумулаторе аутомобила и камиона заустављајући ионске реакције унутар акумулатора.
Последица заустављања ионских реакција је да акумулатор више не може створити довољно струје за покретање аутомобила.
Топлота у комбинацији с оптерећењем вентилатора и клима уређаја може привремено или трајно онеспособити акумулатор.
Системи хлађења
Системи хлађења су оптерећени током летних мјесеци.
Разлог је тај што ови системи морају радити додатно напорно како би одржали исправну температуру аутомобила.
За одржавање температуре мотора, системи хлађења зависе о антифризу. Међутим, при екстремним температурама могу заказати због прегријавања, преноси „Н1“.