Амазон је покренуо нову интернет продавницу под називом Амазон Хаул. Осмишљена је како би понудила приступачније производе америчким потрошачима.
Куповина је могућа путем Амазонове апликације и мобилне странице. Купци могу да бирају међу хиљаду производа по ценама углавном испод 20 долара.
Амазон Хаул нуди производе са ценама које крећу од само једног долара. Продају се производи попут маски за телефон, модних додатака и различитих декорација за кућу.
„Ови производи стижу са гаранцијом Амазон А-то-З. То значи да су заштићени и сигурни, а повратак је могућ на више од 8.000 локација широм САД“, наводи Амазон у саопштењу.
За наруџбе од 25 долара или више доступна је бесплатна достава. За мање наруџбе примјењује накнада од 3.99 долара.
Време доставе износи отприлике једну до две недеље. Већина производа шаље се из складишта у Кини, што Амазону омогућава ниже трошкове.
Амазон Хаул тренутно је доступан искључиво корисницима у САД. Амазон засад није најавио планове за глобално проширење ове услуге.
Како је продавница још у фази бета тестирања, америчка компанија би, у зависности од успеха и повратних информација купаца у САД, могла да размотри могућност ширења на друга тржишта у будућности.
Овај потез долази усред пораста популарности других онлајн продавница као што су Схеин и Тему, које нуде разне производе по повољним ценама.
Међутим, на повољност цена Хаула могла би да утиче најава владе САД из септембра о пооштрењу услова за увоз јефтиних производа из Кине.
Циљ је да се смањи америчка зависност од Пекинга. Али последица би могло да буде повећање цена за америчке потрошаче на страницама као што су Схеин, Тему и сада Амазон Хаул.
Додатно, новоизабрани председник Доналд Трамп предложио је царину од 60% на робу из Кине. То би могло додатно да утиче на цене производа доступних путем ових онлајн продавница.